Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Uppvärmning

Det är hårdträning nu med Eveningrain. Hon är level 13 nu och kommer antagligen gå upp till level 14 imorgon. Så nu gäller det att hålla igång detta så hon blir färdiglevlad någon dag. Men innan det var dags att börja med dagens träningspass så måste hon värmas upp efter en natt i boxen. Så jag sadlade och tog med henne ut till paddocken som ligger precis utanför stallet (perfekt ju!) där vi travade och skrittade runt. Så nu när hon känns varm och har kommit igång lite så är det bara att börja! Får dessutom sällskap av Justine Southbell och hennes oldenburgare Emil :D Trevligt trevigt!
Med kärlek!




Kommentera här ▼

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback