Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Svängiga Cupcake-kläder!

2014-01-22
 
Hejsan allihopa!
I denna veckas uppdatering har en stor leverans med kläder, skor, hjälmar, handskar och solglasögon kommit till Jarlaheim. Passa på att uppdatera din garderob med lite härliga vårkläder!

Nya kläder:
- Nu finns det senaste modet i Jarlaheim! Rid till klädbutiken vid torget i Jarlaheim och kolla in det supercoola Cupcake-setet.
Det urcoola Cupcake-setet.Det urcoola Cupcake-setet.

Ny skomodell:
- Skobutiken i Jarlaheim säljer nu svarta moderna ankelboots. Dessa ursnygga boots är en del av Cupcake-setet och passar bra till såväl fest som ridning.

Ny byxmodell:
- Nu kan du klä dig i tights! På torget i Jarlaheim säljs nu färgglada tights med sockersött tryck och de är en del av det festliga Cupcake-setet.

Nya glasögon och solglasögon:
- Nu när våren närmar sig och solen blir allt starkare är det viktigt med ett par bra solglasögon. Den senaste leveransen med solglasögon till glasögonbutiken i Jarlaheim är fylld med trendiga och coola brillor. Sväng förbi butiken och kolla vilka som passar dig bäst!

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget

Jag har inte kunnat logga in för att kolla in allt nytt men spontant kan jag säga att jag inte är förvånad att det  kom en sån här "enkel" uppdatering efter två veckor med uppdrag. Så jag är inte besviken på uppdateringen ,en jag tycker inte att den är så rolig heller. Men jag gillar iden med tights och det är ju alltid kul med nya typer av kläder och skor! Sen gillar jag mönstret även fast det kanske inte är det snyggaste. Sen är brillorna på bilden rätt fula och ute så de gillar jag inte alls :p Men skorna ser nice ut! Hoppas att de är snygga i spelet också!
 
Med kärlek!




Kommentera här ▼

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback