Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Sorry!

Jag är så ledsen för den dåliga uppdateringen här. Jag ligger fantastiskt myket efter i skolan så jag har inte tid att spela SSO alls. Då blir det svårt att blogga om nått också. Men jag ska försöka få upp något till helgen och jag jobbar på min nya design! Så jag kommer snart komma tillbaka! Följ mig på instagram, sallylightbridge, är lite mer aktiv där.
 
Med kärlek!




Kommentera här ▼

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback