Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Sitter och pluggar

Japp, idag ska jag plugga hela dagen. Har en historiatenta som jag måste försöka skriva klart innan den 7 januari. Så jag kommer sitta med den idag och imorgon samt i helgen om det behövs. Jag borde ha gjort den tidigare men jag glömde faktiskt helt bort den. Så jag får sitta nu istället. Tyvärr kommer både bloggen och spelandet få lida pga detta! Men jag kommer tillbaka! Helt klart! :) Håll ut!
Arkivbild
 
Med kärlek!


Postat av: Kate

Fuck plugg

Svar: Haha, yep! Suttit hela dagen idag oxå
Sally Lightbridge

2014-01-03 @ 15:56:16


Kommentera här ▼

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback