Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Plugg plugg!

Sitter och pluggar nu. Har en uppgift som ska in på onsdag som jag vill bli klar med idag för då kommer jag få ledigt imorgon! Har lite inlägg planerade som jag tänkte skriva ihop när jag är klar så det kommer att komma upp inlägg. Hann även levla lite i morse innan jag var tvungen att sätta mig här och skriva på min avslutande reflektion. Hatar att skriva sånt. Så galet tråkigt. Ska försöka hinna uppdatera bloggen med ny design till helgen också! Massor att göra! Vad har ni för planer idag då?
 Med kärlek!




Kommentera här ▼

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback