Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Min lilla ängel

Fick upp min lilla ängel i level 13 idag! Så det betyder att det bara är ca 6 dagar kvar av levling innan hon är level 15! Känns så skönt! Avskyr att ha olevlade hästar i stallet. Men jag får inte köpa någon ny innan den nyaste är full levlad. ska nog logga in och ta ut Summerwhisper på en skrittrunda till Moorland. Tjejen måste få lite motion. Har egentligen förmånga hästar för min smak.. Hinner inte rida alla :( Vi får se hur jag gör med dem. Jag älskar ju alla och vill inte ge iväg någon av dem..
Med kärlek!




Kommentera här ▼

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback