Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Hur ska det gå för Isolde och Loke?

2014-01-15
Hejsan allihopa!
Den spännande fortsättningen på förra veckans mysterium med de förvunna hönorna fortsätter och nya kläder och utrustning har kommit till Jarlaheim i denna veckas uppdatering!

Nya uppdrag:
- Förra veckan slutade det inte roligt för Isolde och Loke när Isolde gjorde slut. Kan ny information göra så Isolde ändrar sig? Och var är de försvunna hönorna egentligen? Hur ska det gå för Isolde och Loke? Prata med Filip Sunfield och se om du kan hjälpa till att reda ut det hela!
Prata med Filip Sunfield.
Prata med Filip Sunfield.

Nya kläder:
- Nya trendiga kavajer har kommit till G.E.D-shoppen i Jarlaheim. Rid dit och kolla in dem!

Ny utrustning:
- Härligt skotskrutiga schabrak har kommit till hästaffären i Jarlaheim! Vilka är dina favoriter?

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget

Åh så spännande! Jag personligen tycker att när det kommer uppdrag är det bästa uppdateringarna. Jag saknar att ha nya saker att göra på SSO. Men jag gillade förra veckans uppdrag så jag hoppas att dessa är lika bra och spännande. Vill ju veta varför Loke stal hönsen (eller gjorde han det?) och vem som försökte få det att se ut som att det var Isolde. Hoppas att de kommer bli tillsammans igen och att vi kan lösa mysteriet! Hoppas att de snart fortsätter på huvudhistorien! Var länge sen sist... Sedan är det aldrig fel med nya kläder och utrustning. Kavajer låter intressant. nä, nu är det dags att logga on och kolla vad som finns och hur det går för Loke och Isolde!
 
Med kärlek!
 




Kommentera här ▼

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback