Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Hjälp mig med rubriker!

Vad vill ni fina läsare läsa om i min blogg? Jag älskar att skriva om saker som folk är intresserade av att läsa och därför behöver jag eran hjälp med olika rubriker! Så spamma mig med rubriker! Vem vet, kanske jag lottar ut något fint till er som ger förslag ;)
Med kärlek!


Postat av: Lily Mclee

1. Drömfunktioner
2. Rangordning på hästarna i stallet
3. Hur hittade du till starstable?
4. Vilka hår har du haft?
5. Hästar du vill köpa?
6. Hur mycket spelar du starstable?
7. Vilket ställe gillar du mest och varför? Av slverglade, skördebygden och gyllenåsarnas dal.
8. Planer på framtida hästnamn?
9. Vilken hästras är din favorit av de som finns på sso?
10. Varför köpte du just de hästarna du äger?

Svar: Tusen tack! Jag ska svara på dessa! :D
Sally Lightbridge

2014-01-19 @ 23:06:22
URL: http://nattstad.se/lilymclee
Postat av: Lisa Macborn

1: Dina favorita outfits
2: Hästarna som du ångrar dig efter köpet.

Svar: Tack så mycket! :D
Sally Lightbridge

2014-01-20 @ 08:01:28
URL: http://Macborn.blogg.se


Kommentera här ▼

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback