Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Fika efter levlingen

Fick äntligen tummen ur och levlade Eveningrain idag. Det var länge sen! Fick upp henne till level 10 idag så nu är det bara ngefär en vecka kvar innan hon är level 15! :D Red till Wolf Hell inn och fikade påvägen hem till Jorvikstallet. Tog en bulle och en kop te. Smakade så bra. Har saknat caféer på Jorvik! Kommer nog börja fika en hel del nu! Jag vet att många inte gillade uppdateringen och tyckte att den var både dålig och värdelös. Visst jag kan hålla med om att jag hellre hade fått något annat, till exempel fler araber. Men jag tycker ändå att det var en kul ideé :D Jag gillar den!
Sitter och fixar med lite ny grafik till bloggen! Hästarna ska få nya bilder och alla kontaktbilderna ska uppdateras! Hoppas att det blir snyggt och bätte sen när det är klart! :D
 
Med kärlek!




Kommentera här ▼

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback