Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Eveningrain level 14

Igår gick min lilla ängel upp i level 14, så efter dagens levling kommer hon gå upp till level 15 på lördag! Ska bli så skönt att ta en paus från levlingen ett tag. Vi får se om det kommer fler hästar på onsdag som man kanske vill ha. Senare idag kommer ett inlägg om gårdagens uppdrag där jag reflekterar över vad jag gillade och inte. Så håll koll! Alla mina hästar fick även grön smiley idag så nu kan jag börja tävla champ ordentligt igen och knske ha en chans xD Haha, men nu är det dags för lunch och hästarna får vila några timmar i hagen! 
Med kärlek!




Kommentera här ▼

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback