Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Ett inlägg som alla borde läsa

Genevieve Nightbard har skrivit ett fantastiskt bra och läsvärt inlägg om den globala chatten i spelet. Och jag kan ju säga att jag håller med henne! Chatten har gått över styr. Det är alltid bråk eller folk som skriver hur dåligt de mår och bara vill dö. Säger att man ska ta livet av sig eller skada sig bara för att man inte får som man vill. LÄGG AV MED DET! SSO är inte till för sånt. Mår du dåligt, ta kontakt med en kurator, psykolog eller någon annan du litar på. Men sitt inte och skriv i den globala chatten, i en virituell värld, där det finnns barn! Det hör inte dit!
 
Jag är själv deprimerad, haft självmordstankar och har självskadat, men inte sitter jag och "skryter" och visar det för varenda människa. Jag har tagit tag i mitt problem och är väldigt stolt över de steget. Jag skämms inte för hur jag är, men jag sitter inte och trycker upp det i folks fejs! Varför vill man ha den typen av uppmärksamhet man får om någon tycker synd om en? Sån uppmärksamhet är inte bra. Det får en att känna sig liten och värdelös, i alla fall för mig. Så snälla, mår du dåligt, gå till skolkuratorn och prata ut där istället, inte i den globala chatten! 
 
Med kärlek!




Kommentera här ▼

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback