Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Dagens outfit - Blå och svart

Blev "tvingad" att köpa denna outfit igår men som tur vad så hade jag redan allt förutom filten. Så fick sällskap till Firgrove för att köpa den. I like it! Fick äntligen användning av mina slitna jeans ;)
Träns: Fort Pinta (1420 js/17 sc), Sadel: Firgrove (4220 js/41 sc), Filt: Firgrove (7050 js/81 sc)
Hjälm: Valedale (2500 js/13 sc), Tröja: Fiskebyn (7270 js/71 sc), Byxor: Fiskebyn (9520 js/94 sc), Stövlar: Life Time present
Totalt: 31980 js/317 sc
Med kärlek!


Postat av: Holly Darkgren

Vad menar du med att du blev tvingad :)?



Svar: En kompis sa "du ska ha den här outfiten" typ :p
Sally Lightbridge

2014-02-19 @ 14:05:43
URL: http://StarHorsesClub.blogg.se


Kommentera här ▼

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback