Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Åsiktsinlägg;

Juluppdragen
Ja, här kommer det här ett till åsiktsinlägg om dessa juluppdrag som vi har kunnat göra nu under december och fortfarande kan göra. Tycker tyvärr att de borde vid förra uppdateringen, den 2 januari, ha tagit bort dessa uppdrag. Visst, det är kul att få grejer och uppdragen är roliga att göra men det är faktiskt slut på julen nu. Jag tror att alla har hunnit få sin ren och räddat julen i år igen. Om jag inte minns fel så försvann uppdragen veckan efter julafton förra året. Vilket jag tyckte var bra. Det är lite sent att hålla på med "julförberedelser" in i andra veckan i januari. Nej, jag hoppas att vid nästa onsdags uppdatering att de tar bort uppdragen! Vad tycker du?
Med kärlek!


Postat av: Esmeralda Silverforce

För min del hade uppdragen kunnat försvinna direkt, men å andra sidan tycker jag det är bra att de stannar så pass länge som de gör - många kan ju inte spela varje dag och åtminstone ända fram till nyår är det ju många som än inte har fått renen. Sen är väl hela packet kvar så pass länge så att alla verkligen ska hinna uppleva julbestyren ^^

Svar: Men det känns som att de hade hunnit till nyår, som förra året ^^ Så långa är inte uppdragen.
Sally Lightbridge

2014-01-05 @ 16:03:24
URL: http://monokerus.se
Postat av: Malin Winterfall

Jag håller helt med dig! Hoppas att dom tar bort juluppdragen i nästa uppdatering :)

Svar: Ja, vi får se vad som händer :)
Sally Lightbridge

2014-01-05 @ 16:23:31


Kommentera här ▼

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback