Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Vad jag ska göra idag

Idag blir det inte mycket spela alls för min del. Jag har matat hästarmna och levlat upp Smokeblaze till level 7 men mycket mer hinner jag inte. Ska bort ikväll på middag och under dagen ska jag läsa en hel del litteratur! Ligger som sagt efter i skolan så har massor att läsa. Men jag kommer nog kunna blogga lite mer imorgon, om jag nu inte får något jobb ;) Då ska jag köra en hel levlingsrunda med Sebbe så jag kommer någon vart med honom! Hoppas att ni förstår och jag är som sagt lite mer aktiv på instagam då det inte tar så lång tid att uppdatera där som det gör på bloggen. Men imorgon! Älskar er alla! <3
Med kärlek!
 




Kommentera här ▼

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback