Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Levling och lunch

Tränade Darkruby hela morgonen. Sebbe får vila ett tag nu från träningen. Det gick riktigt bra faktiskt. Ruby gick jättefint hela rundan och var riktigt på. Kändes som att han verkligen gillade att springa och hoppa över alla stockar och hinder. Måste säga att han är nog mitt bästa köp hittills. Så jävla fin han är! Manen blev extra fin då den är lite lockig och det passar så bra! När vi var klara stannade jag och och åt lunch på ett café i Jarlaheim! Bra dag än så länge! ^^


Postat av: Annie Blue$tar

Duktiga Sally <3

Svar: Ibland så ^^ <3
Sally Lightbridge

2014-02-21 @ 21:49:27
URL: http://silverbelle.blogg.se
Postat av: Haley Northbell

Vilken skönhet Darkruby är! Totalälskar manen. ^^ påminner mig att jag kanske ska ta tag i levlingen snart hehe..

Svar: Han är galet snygg! Haha, jag med! Smokeblaze är inte färdiglevlad än xD
Sally Lightbridge

2014-02-22 @ 00:28:05
URL: http://northley.blogg.se


Kommentera här ▼

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback