Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

~ Citat ~

Fear can only grow in darkness. Once you face fear with light, you win.

Fear can only grow in darkness. Once you face fear with light, you win



Postat av: Anonym

hur går det med bloggandet?? en månad sen sist :/

Svar: Det går inte så bra, har en paus. Har ingen inspiration öht tyvärr...
Sally Lightbridge

2014-03-24 @ 14:44:27
Postat av: Gloria Slowwater

Shiiiit va fin blogg! Headern e helt underbar, fastnade direkt när jag såg den. Ser så personlig och samtidigt professionell ut. Hela designen o färgtemat e verkligen så fint gjord. Dukti du e!

Svar: Åh så kul att höra! Tusen tack!
Sally Lightbridge

2014-04-10 @ 14:43:50
Postat av: Sophia Puppyheart

Kommer du komma tbx till bloggen och bloggandet snart? :} Jag gillar din blogg och dina inlägg, så hoppas du snart är tillbaka! 👍❤😃

Svar: Åh, jag vet inte. Har inga planer på ett tag iaf. Åh, vad glad jag blir!
Sally Lightbridge

2014-04-23 @ 20:34:33
URL: http://goldblaze.blogg.se
Postat av: Dextra Nightstorm

Jättevackert!

Svar: Åh, tack så mycket!
Sally Lightbridge

2014-05-03 @ 04:03:32
URL: http://dextrastarstable.blogg.se/


Kommentera här ▼

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback