Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Åsiktsinlägg;

Hästön
På onsdag kommer de som vi alla har väntat på sedan i somras. Hästön där man kan ställa av några av sina hästar så man kan köpa några fler. Jag tycker att funktionen är superbra! Personligen så kommer jag nog inte att använda den, än, då jag bara har 7 hästar för tillfället. Beroende på vad de kommer att kosta att ställa av hästarna där så kanske jag kommer att använda den. Jag gissar på att det tyvärr kommer att kosta star coins vilket är rätt logiskt. Hoppas bara att den är en engångs kostnad för annars kommer det inte att vara värt.
 
Hoppas att man kan få rida runt på ön och utforska den. Dock tror jag att det kan vara svårt att kunna få se hästarna springa runt där. Men det skulle vara så sjukt häftigt! Denna funktion är väldigt efterlängtad. Många har för länge sen fullt i sina stall så jag kan tänka mig att de är mer spända än vad jag är. Jag ska inte skicka någon till ön, eller eventuellt Summer men det beror på hur mycket det kommer att kosta. Men det är bara 3 dagar kvar sedan får vi veta!
 
Vad har du för åsikter om hästön? :)Här kommer dina hästar kunna vila upp sig ordentligt.
Med kärlek!


Postat av: Kate Mistwood

Alla mina åsikter finns på min blogg <3 pallar inte att skriva en gång till haha

Svar: I know! c:
Sally Lightbridge

2014-02-03 @ 19:08:42
URL: http://katemistwood.blogg.se


Kommentera här ▼

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback