Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Levling med Iceflame

Efter att jag fiskat så valde jag att ta tag i levlingen av Iceflame. Det har stått still rätt länge eftersom att jag varken haft lust eller tid. Men nu ska hon komma upp i level 15 senast nästa vecka! Som det ser ut nu är det bara endags levling kvar så förhoppningsvis kommer det att gå rätt fort. :) Drog med mig Kate på min runda så det var lite roligare. Vi började i Gåd och jobbade oss via VG till VD och sen till sist till ML! Det tog ett tag men eftersom att vi var två så var det roligare som sagt! 
Ska verkligen försöka blogga som förr igen för jag tycker att det är väldigt kul och givande! Så minst ett inlägg om dagen kommer ni att få ;D Det lovar jag!
 
Med kärlek!




Kommentera här ▼

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback