Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

How about a pony?

Ja, jag funderar på att köpa mig en ponny! Jag vet inte riktigt varför jag vill ha en men de är ju faktiskt väldigt söta! Men jag ska köpa min arab innan jag köper en lite ponny-plutt. Men jag vet inte riktigt vilken jag ska välja.. c: Så jag vill gärna har er hjälp! Vilken ponny tyker du att jag ska införskaffa?
 Med kärlek!


Postat av: Claudia Winternight

Bara för att jag älskar Ponny nr 2 så tycker jag att den är det självklara inköpet :D

Svar: Jag med! Den är såå fin! *-*
Sally Lightbridge

2013-11-28 @ 16:28:29
URL: http://jorvikjokers.blogg.se
Postat av: Nikki Westlake

Jag tycker personligen nummer 2, eftersom den är så sjukt lik ett gotlandsruss som finns på en ridskola nära mig irl. ^^ Vill ockå ha en, men vet inte ifall jag vill lägga pengar på en ponny. :/

Svar: Håller med dig, den är så fin! Men det känns lite jobbigt att lägga ner sc på något som jag egentligen inte kommer använda..
Sally Lightbridge

2013-11-28 @ 17:30:24
Postat av: Matilda Greenstone

Ponny 2 eller 4, de har jag och är väldigt nöjd :D

Svar: Jo, men nån av dom lutar det mot :)
Sally Lightbridge

2013-11-28 @ 19:42:37
URL: http://skydancers.blogg.se


Kommentera här ▼

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback