Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Kaosflimmer

När jag red runt i Firgrove igår så började det helt plötsligt att flimmra över hela skärmen! Och de höll på rätt länge, lika länge som jag var vid fårhagen och gjorde uppdragen där. Det var lote läskigt, kunde knappt styra eller se vad jag höll på med. Som tur var så slutade det efter ett tag! :) Har ni varit med om detta?
 


Postat av: Lily

varför har du suddat ut hur mke sc du har? :) fin blogg btw!

Svar: För att jag tycker inte att det är relevant att folk ska se hur mycket jag har :) Tack så mycket!
Sally Lightbridge

2013-12-11 @ 15:10:10


Kommentera här ▼

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback