Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Julklappar, Dag 23

Fick morötter, ett par bycksor och en mössa igår av tomten! Fett fint! Anledningen till att jag lägger upp gårdagens julklappar idag är för att jag jobbar 16-21 idag och innan det har jag shoppat med min syster resten av dagen så jag behövde ha lite inlägg till idag! Jobbar på lördag också så det kan bli snålt på inlägg under helgen. Som tur är jobbar jag bara till 19 på lördag så hinner nog fixa något inlägg på kvällen! c:
Med kärlek!




Kommentera här ▼

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback