Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Jobb idag + dagens outfit

Ja, idag är det jobb som gäller. Sitter på tåget just nu så har inte hunnit spela något alls idag. Kommer nog inte bli så mycket tid till det ikväll heller. Jobbar till 16, sedan ska jag in till stan för att eventuellt byta en väska som jag fick i julklapp och efter det åker jag hem till mina föräldrar! Imorgon är det ju nyår och då är jag bjuden på en fest hos en gammal kompis. Det ska bli så kul! 
 
Men jag tänkte att detta inlägg ska bli lite mer sso relaterat så slänger jag in min nya favoritoutfit! Tycker att den är så snygg med mitt hår! Vad tycker ni? c: 
 Med kärlek!


Postat av: Lily Mclee

Vilken fin outifit! Passar hästen bra också :)

Svar: Tack! Håller med dig! :)
Sally Lightbridge

2013-12-30 @ 12:09:38
URL: http://nattstad.se/lilymclee


Kommentera här ▼

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback