Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Åsiktsinlägg;

SNÖN
Jag älskar den! Den är verkligen superfin och bra gjord. Mycket bättre än den som var förra året (den var ju inte direkt dålig eller ful). Gillar även att det snöar på vissa områden och i Gröndal är det fantastiskt! Älskar verkligen ljuset där nu, isande blått! Dock kan jag tycka att ljuset blir jobbigt när man är i ett område som snöar men som tur är är man inte där så länge. Sen att det finns lite snöfläckar här och var på stigarna tycker jag om, det gör att det inte blir så "inritat" att snön bara landar på gräset och så.
 
Jag var lite skeptisk till hur de skulle fixa alla fält med blommor och vete runt om i Skördebyggden och jag måste säga att jag är riktigt imponerad av deras lösning! Det förstärker verkligen känslan av att nu är det vinter! På riktigt! Synd bara att det runt om på ängarna finns vita och gula blommor som står i full blom. De förstör lite.
 
Något som jag dock verkligen inte gillar är de ängarna och områderna utan snö. Där det är brunt på marken med lite vita fläckar här och var. Jag tycker att ska det vara snö så ska det vara överallt. Gillar inte att det är brunt lite här och var (förutom stigarna). Det förstör tyvärr.
 
Dock tycker jag överlag att snön är fantastisk! Det blev så snyggt och jag älskar verkligen att trädens löv har blivit vita. Sagolikt!
Med kärlek!




Kommentera här ▼

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback