Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Anmälningen stängd!

Nu går det inte att anmäla sig till tävlingen längre! Jag ska kolla igenom alla bidrag imorgon eller på torsdag sedan kommer vinnarna att anonseras uthär på bloggen antingen i slutet av denna vecka (om jag hinner) eller ibörjan på nästa! Det är verkligen jättekul att så många ville vara med och tävla! :D Ni får gärna kommentera om ni tyckte att det var en bra tävling eller om ni inte tyckte om något! Så kan jag göra en ännu bättre tävling nästa gång! Tack till alla som anmält sig och skickat in bidrag! Ser fram emot att titta igenom alla!
 
With love!


Postat av: Scarlett Silverwood

Hej, jag undrar om jag kan få skicka in mitt bidrag då din anmälning stängdes ungefär 11.45, och det var ungefär då jag började på bilden. (detta är inte bara för att få vara med!)
Kändes lite surt att skicka och sen ser man det haha..

Svar: Sista dagen att anmäla sig och skicka in var igår klockan 17.00..:/
Sally Lightbridge

2013-12-31 @ 11:58:09
URL: http://silverwood.bloggplatsen.se
Postat av: Rose Highlee

Jag glömde HELT bort att skriva kategori nummer på bilden, och nu är det för sent att ändra, upptäckte det även idag, men kan jag vara med ändå? Snääääälla Salsa, jag jobbade jätte länge med bilden, och du kanske ser på bilden att den är redigerad? Men iaf så är det kategori 1 jag är med i.. Hoppas verkligen jag får vara med endå, det skulle vara underbart! <3

Svar: Du får gärna skriva till den! :) Men ändra inget annat i bilden bara! :)
Sally Lightbridge

2013-12-31 @ 12:15:57
URL: http://rosehstarstable.blogg.se
Postat av: Lily Mclee

Det var en rolig tävling :)
Kom på nu efteråt att jag glömde skriva med vilken kategori jag är med i på bilden. Skrev det i mailet men glömde på själva bilden :/

Svar: Vad kul att göra! :)
Du får gärna skriva till den! :) Men ändra inget annat i bilden bara! :)
Sally Lightbridge

2013-12-31 @ 12:39:12
URL: http://nattstad.se/lilymclee
Postat av: Ida Silverrock

det var en jätte bra tävling ;D och jag älskar din blogg <3 ;D ;D

Svar: Vad glad jag blir! Kul att höra! :D
Sally Lightbridge

2013-12-31 @ 17:32:59
URL: http://horseheart.bloggo.nu
Postat av: Michelle Ponystreet

Märkte nu också att jag inte skrivit kategori på min bild! Men skrev det i mejlet. Ska jag skriva i kategori då? :)
Men jag tyckte det var en bra tävling med bra priser :D

Svar: Gärna! :) Kul att höra! Tack! :D
Sally Lightbridge

2013-12-31 @ 18:18:17
URL: http://ponystreet.blogg.se
Postat av: Malin Winterfall

Hej!
Jag såg att det var fler som hade gjort samma misstag som mig att inte skriva kategorin på bilden. Det uppfattade jag aldrig att man skulle göra, förlåt! Ska jag skicka samma bild igen fast med en text där det står vilken kategori jag tävlar i? :) JÄTTE BRA tävling förresten :)

Svar: Gör så! Tack så mycket! :)
Sally Lightbridge

2014-01-01 @ 22:54:45
Postat av: Malin Winterfall

Nu skriver jag igen, men jag undrar om det är okej om jag beskär den också? jag trodde inte man fick göra det från början. Annars är det inget jag ändrar förutom att skriva kategorin i bilden. :)

Svar: Gör så, men fråga sånt innan anmälan är stängd nästa gång :)
Sally Lightbridge

2014-01-02 @ 23:40:32


Kommentera här ▼

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback