Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

2 dagar kvar!

Nu är det bara 2 dagar kvar att anmäla sig till tävlingen där du kan vinna star coins och fribiljett till Diamond Bubbles Company! För att vara med kommenterar du tävlingsinlägget med ditt namn och vilken kategori du vill delta i. Sedan skickar du in ditt bidrag till [email protected] senast den 30e december klockan 17.00. Bidrag som landar i min mejlkorg eller anmälningar på bloggen som kommer in efter klockan 17.00 kommer tyvärr inte att få vara med. Lycka till!
Med kärlek!




Kommentera här ▼

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback