Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Dagens levling

Blev äntligen klar med dagens levling av Eveningrain! Imorgon går hon upp till level 11, det ska bli så skönt! Har en ny levlingsrunda nu när jag bor i Skördebyggden. Börjar vid stallet och sen gör jag alla tävlingar där, sedan rider jag till ridhuset och därefter till Gåd. Därefter tar jag VGT och VG, sedan vid Steves och rider till VD och därifrån tar jag VDS, FG, FP och till sist ML! :D Superbra runda tycker jag!
Sedan fikade jag med Frida och Kate vid Stablebucks! Det var mysigt! :)
Med kärlek!




Kommentera här ▼

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback