Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Update

Nu är det dags att skriva ett litet inlägg så ni får veta vad som har hänt sen jag slutade blogga någon gång i September. Jag känner att nu är det dags att starta upp bloggen igen. Vad har hänt sen September då? Jadu, det kan jag knappt komma ihåg själv. Mitt minne är väldigt dåligt. Jag har i alla fall köpt en ny häst, en Andalucier som heter Iceflame. Har försökt levla upp henne till level 15 men jag tröttnade och hon har stannat på level 13,14 rätt länge. Men ska försöka få upp henne i level 15 denna vecka! :) Jag har även blivit beundrad med både Åskviggen och Jorvisks Fiskeklubb och nu jobbar jag på att bli beundrad med den nya klubben som finns i Skördebyggden.
 
Ja, Skördebyggden och Jarlaheim har ju släppts också. Väldigt vackert område, gillar det starkt! Jag har dock inte flyttat dit än, men nu när jag är klar med fisket i Silverglade så funderar jag på att flytta. Fick även upp min karaktär i level 15 idag, vilket känns jätteskönt! Annars kan jag inte komma på så mycket mer intressant som hänt. skolan tar ju fortfarande mycket tid men jag ska försöka att i alla fall få upp åtminståne ett inlägg om dagen om inte det minst ett varannan dag.
 
Det ska bli så kul att börja blogga igen! Ska även försöka mig på att lära mig redigera lite bättre så man kan få sig några snygga bilder att visa upp! Hoppas ni fina läsare hittar hit och åter igen kan följa mig och mina hästar här i vackra Jorvik!
Med kärlek!




Kommentera här ▼

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback