Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Nytt hemstall!

Jag har enda sen i sommras bott i Moorland efter att mitt Star Rider gick ut innan jag åkte till Malaysia. Men igår fick det vara nog. Jag har rätt länge sagt att jag ska flytta till Jorvikstallet då jag är klar med fisket i Silverglade men jag har inte riktigt vågat. Trivdes väldigt bra i Moorland och det var nära till allt. Men efter lite tjat, okej mycket tjat, så tog jag mina saker, lastade hästarna och flyttade till Södra Jorvik, Skördebyggden och Jorvikstallet!
Än så länge trivs jag väldigt bra här och alla mina vänner bor här så. Men vi får se hur länge detta varar. Det är ju rätt långt till alla championat här ifrån..
 
Med kärlek!




Kommentera här ▼

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback