Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Hoppträning med Stormshadow

Kände att det var dags att ta ut Stormshadow på en liten sväng. Han har fått stå rätt mycket i boxen och hagen den senaste tiden medans jag tränade Iceflame. Men idag puttade han lite extra på mig när jag var inne i hans box för att krama pch pussa lite på honom. Så jag bestämde mig för att sadla honom och ta en runda i ridhuset! Skrittade dit som uppvärmning och när jag kom fram såg jag att Reed Kessler var där och höll en lektion för en annan ryttre så jag frågade om det var okey att jag hängde på. Det var inga problem! Stormshadow var jätteduktig men rätt stel i bakbenen efter att ha stått så länge, men han klarade det utan att riva en enda gång. Min fina prins!
Med kärlek!




Kommentera här ▼

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback