Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Åsiktsinlägg;

Onsdagens uppdatering
Tänkte att jag skulle ventilera mina åsikter om onsdagens uppdatering! Jag tycket att den överlag var bra och jag är inte riktigt besviken på den, men jag kan säga att jag hade hoppats på något annat :)
Det nya championatet. Love it! Verkligen! Älskar rundan man springer, att det är så långt som det är och hästarna i paddocken på Paddockön. Gillar alla slingriga vägar och genvägar som finns och att man springer upp för berget vid Jarlaheim och sen in och igenom staden! Hade gärna sprungit över stallplanen också men man kan ju inte få allt. Väldgt glad över detta championat. Det hamnar högt upp på min championatlista!
De nya hästarna. Fantastiska färger och de ser ju mycket finare ut i spelet, vilket brukar vara ovanligt! Gillar båda färgerna men jag kommer aldrig att överge Iceflame så någon av dessa kommer inte komma till mitt stall. Hade hoppats på en annan hästras eftersom att det redan finns tre stycken Andalusier. Jag bara väntar på att Araberna ska komma så jag kan få köpa min bruna. Men har inget emot dessa vackra hästar! Fantastiska färger. Hästarna kommer bara i fler och fler fina färger! De senaste hästarna har alla haft fantastiska färger. Tummern upp! Bilder från Star Stables hemsida.
 
Med kärlek!
 


Postat av: Johanna - A dream as a model ♥

Vilken fin blogg du har! :D

Svar: Tack så mycket! :D
Sally Lightbridge

2013-11-23 @ 00:41:49
URL: http://jonza.blogg.se


Kommentera här ▼

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback