Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Dagens fråga

Let me know! ;D
 
Med kärlek!
 
 


Postat av: Zoe Yellowtree

Din blogg är så fin så jag mst bara kommentera på varge inlägg *-*
Jag hoppas att snön kommer och självklart vet vi att det kommer komma nya kläder och uppdrag :)

Svar: Åh, tack så mycket! :D Jag hoppas oxå på snö! Vi har ingen här hos mig än så det skulle vara nice med lite i SSO c:
Sally Lightbridge

2013-12-04 @ 09:54:55


Kommentera här ▼

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback