Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Starta upp?

Jag har funderingar på att starta upp bloggen lite nu under sommren när jag har mer tid att blogga och så. Men jag har inte bestämt mig ännu. Har uppdaterat headern lite med de nya hästarnas namn och de har även fått en varsin bild i vänstra siden med de andra. Välkommna till familjen Lightbridge Darkruby, Autumncloud och Midnightmadness!


Postat av: Sophia Puppyheart

Åh va kul om du skulle börja blogga igen!😃

2014-06-01 @ 21:17:09
URL: http://goldblaze.blogg.se
Postat av: Sophia Puppyheart

Åh va kul om du skulle börja blogga igen!😃

Svar: Åh vad kul att höra ^^
Sally Lightbridge

2014-06-01 @ 21:17:52
URL: http://goldblaze.blogg.se


Kommentera här ▼

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback