Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Ridtur med Iceflame

Efter klubbmötet valde jag att långsamt ta mig hem med Iceflame. Det var härligt varmt ute så jag bara satt och njöt! Gillar Silverglade på sommaren. Fåren som bräker i hagen, balongerna som svävar ovaför en uppe i himlen. Fantastiskt. Så nöjd över att jag äntligen flyttat dit! Sen är min isprinsessa så vacker ute i det gröna så jag vet inte vad jag ska ta vägen! Ett av mina bättre hästköp, helt klart!
Med kärlek!




Kommentera här ▼

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback