Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Och vinnarna är...

Nu har jag utsett vinnarna i min tävling! Den som kommer på första plats i båda kategorierna vinner en fribiljett till DBC och 100 sc. Dessa sc kan (om man orkar vänta) bli 200 vid dubbla sc helgen. Den som kommer på andra plats i tävlingen vinner 100 sc (detsamma gäller här med dubbla sc helgen).
 
Jag vill först tacka alla som skickat in bidrag till tävlingen! Det har varit jättekul att se era bilder och det har varit väldigt svårt att välja ut vinnarna. Men jag är nöjd med mitt val och jag vill gratta vinnarna och tacka alla som var med! Ni som vunnit (både den som kommit 1a och den som kommit 2a. I båda kategorierna), kontakta mig på mail [email protected] så ska vi se till att ni får erat pris! Stort tack åter igen!
 
Kategori 1
Kategori 2
Med kärlek!


Postat av: Anonym

Maria och Gloria har ju inte med vilken kategori dom är med i?

Svar: Nej jag är medveten om det. Tyvärr uppfattade inte alla att den skulle vara där men enda anledningen var för att det skulle vara lättare för mig att veta :)
Sally Lightbridge

2014-01-05 @ 21:01:39
Postat av: Murre Mcstar

OMFG DU SKÄMTAR MED MIIIIIIIIIG :OOOOOO <333

/ en chockad 13 åring .______.

Svar: Haha, GRATTIS! Väldigt fin, genomtänkt och välarbeted bild! Var stolt! :)
Sally Lightbridge

2014-01-06 @ 13:25:56
URL: http://starstablefreaks.blogg.se/


Kommentera här ▼

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback