Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Ny häst!

Skämde bort mig själv med 2000 star coins igår när det ändå var dubbelhelg och allt. Så med alla star coins i väskan började jag fundera på en ny häst. Och det var rätt självklart vilken häst jag skulle köpa. Jag skulle ha den bork-färgade Andalusiern. Var med när Pelle köpte sin Fredrik och han är så galet snygg. Min fick det fina namnet Smokeblaze och kallas för Sebbe. Äntligen ett smeknamn till en häst som jag är riktigt nöjd med och som jag tycker passar hästen perfekt!
 
Red honom på dressyrlektionen igår och jag kände att det måste jag göra oftare med honom i framtiden. Han är väldigt stel och klumpig så jag kommer att få arbeta mycket med honom på de planet men det kommer inte att vara några problem då klubben har en fantastisk dressyrinstruktör! Men det är min nya lilla (läs stora) älskling i stallet och jag hoppas att både han och jag ska trivas tillsammans!
Nu är det däremot plugg som gäller för resten av denna kväll, så det kommer inte bli så myket spelande för mig. Ligger efter som attans i skolan så måste verkligen komma ikapp. Men loggar in senare för att sköta hästarna!

Med kärlek!




Kommentera här ▼

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback