Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Nattlevling åt en vän

Hjälpte Justine, Pelle, med levlingen igår! Hann tyvärr inte allt innan det var dags att gå och läga sig. Körde SB, ML, FP, FG och VD. Frodo joinade mig fram till tanten mellan FG och VD (Mrs Morse?) sen gav hon upp :p Det var faktiskt kul, roligare att levla åt någon annan än åt en själv. Synd bara att jag inte hann så mycket som jag ville. Men i VD fick jag göra druiduppdragen till Solens Cirkel, oh jösses vad länge sen det var! Typ över ett halvår sedan. De var rätt roliga när man inte behöver göra dem varje dag i månader. Men en eller två gånger är rätt kul ;) Här kommer lite bilder från levlingen!
Kan även meddela att jag sitter och kollar igenom alla tävlingsbidrag som ni har skickat in och j*vlar vad duktiga ni är! Fantastiska bilder! Vinnarna kommer att pressenteras på bloggen antinen ikväll eller imorgon :) Så håll utkik!

Med kärlek!




Kommentera här ▼

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback