Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

London

Yes, idag åker jag till London med min pojkvän. Vi kommer vara borta fram till fredag den 10e januari. Så bloggen kommer tyvär att ligga nere om ni inte vill att jag ska blogga om London istället? Hoppas ni har det trevligt i Sverige de dagar jag är borta så återkommer jag igen på lördag! Bye! :D
Med kärlek!




Kommentera här ▼

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback