Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Levling och matlåda

Gick upp tidigt i morse för att ta hand om hästarna ordentligt innan jag skulle ta ut Eveningrain på dagens träningspass! Borstade alla hästar noga och rena innan de fick gå ut i hagen. Eveningrain fick dock snällt stå kvar inne då det är hennes näst sista träningsdag idag! Fick sällskap av Jen och Pelle, som vanligt ;) Jen blev tyvärr tvungen att dra efter ett tag med vi fortsatte utan henne! Efter rundan såg jag till att Eveningrain fick en stor belöning och en grundlig ryktning innan jag släppte ut henne i hagen med de andra bus-hästarna. När allt var klart och stallet var städat satte jag mig på hö-loftet och åt upp min lunch, resterna av pannkakorna jag lagade igår med Mrs. Packard! Bästa pannkakorna jag ätit! Så goda.
Med kärlek!




Kommentera här ▼

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback