Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Ingen bloggning idag

Idag är det skola som gäller från kl 13, men ska åka dit till 11 för att förbereda redovisningen som vi ska ha idag. Så jag kommer tyvärr inte ha tid att blogga nått idag. Men jag kan meddela att jag sitter och fixar med en ny, lite vårigare design som jag ska försöka få klar snart. Det kan nog dock ta ett tag då jag inte riktigt får till de hur jag ska göra. Men vi får se. Kanske uppdaterar nått mer under tiden mina klasskompisar har redovsning annars kanske jag hinner få upp ett inlägg i kväll!
 
Med kärlek!




Kommentera här ▼

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback