Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Idag då

Ja, idag är det levling och plugg som står på schemat. Jag har just nu inte så mycket motivation till att blogga eller så tyvärr. Men jag ska försöka komma på saker att blogga om. Ni får gärna hjälpa till genom att kommentera vad ni vill läsa om! Såna inlägg tycker jag är riktigt kul att skriva så det är bara att skicka 1000 kommentarer med rubriker! :D
Annars kommer det nog inte hända så mycket mer idag. Ska gå en promenad med min pojke oh köpa busskort så man kan komma till kolan på onsdag! Har en lite uppgift kvara att skriv som jag hoppas att jag kommer igång med idag. Alltid så segt att börja.. Vad ska ni göra idag? :D
Juste, jag har flyttat igen, den som gissar rätt först får en shoutout på instagram eller på bloggen! ;D

Med kärlek!


Postat av: Rose Skyfield

Vingården? 8D

Svar: Fel :p
Sally Lightbridge

2014-01-12 @ 20:13:31
URL: http://skyfield.blogg.se
Postat av: Lily Mclee

Steves? :)

Svar: Rätt! Vill du ha på instagram eller på bloggen? :)
Sally Lightbridge

2014-01-12 @ 21:27:53
URL: http://nattstad.se/lilymclee
Postat av: Ava Nightroad

Det står Steves farm på kartan xD

Svar: Haha, tänkte jag inte på xD Inte för att det gör så mycket men får tänka på det nästa gång :p
Sally Lightbridge

2014-01-13 @ 03:10:10
Postat av: Lily Mclee

Oh :D på bloggen gärna! :)

Svar: Okey :D
Sally Lightbridge

2014-01-13 @ 14:58:25
URL: http://nattstad.se/lilymclee
Postat av: Kate Mistwood

Jävla klant <3

Svar: Ibland så!
Sally Lightbridge

2014-01-17 @ 19:26:16
URL: http://katemistwood.blogg.se


Kommentera här ▼

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback