Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Hemma igen!

Är äntligen hemma i snöiga och kalla sverige. Har haft en fantastisk tid i London och jag har hunnit med en hel del! Först dagen gick vi hela Oxford street och shoppade! Sedan på kvällen åkte vil till Westfield gallerian vid Stratford och gick där och kollade i butikerna. Vi åt middag på Jamies Italian vilket var fantastiskt gott.
 
Under torsdagen tog vi en promenad genom Hyde Park till Tekniska museet. Rätt häftigt men inte som här i Sverige. Kändes som att man fick pilla mer här hemma. Efter lunchen tog vi oss till Naturhistoriska och kollade på deras dinosaurieutställning och en om däggdjur! Mer hann vi inte inan de stängde.
 
På fredgen tog vi oss till Wesminister, Big Ben och London Eye, för att gå på London Dungeon! Riktigt spännande och intressant, men läskigt. Skrek rätt många gånger xD Väldigt duktiga skådespelare som jobbade där. Kan rekomendera alla att besöka stället! Bland det bästa jag gjort faktiskt.
 
Nu när man är hemma i Sverige igen är det allvar som gäller. Skolan börjar nästa vecka så jag vet inte hur mycket tid jag kommer ha till SSO, men lite ska jag nog hinna med :D Idag ska jag plugga och sen kommer min syster hit för att hämta sina grejer som jag köpt till henne! Så hinner nog logga in och spela/levla ikväll! :D Hoppas er vecka varit fantastisk, det har i alla fall min varit! :D
Ps. Glöm inte kolla in Justine Southbells nya blogg! ;D Ds.
 
Med kärlek!




Kommentera här ▼

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback