Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Eveningrain level 15

Äntligen fick jag upp Eveningrain i level 15! Hade bara några milimeter kvar på xp-skalan igår så behövde bara göra typ 5 lopp innan hon var klar! Känns så skönt att inte ha någon häst att levla nu, är rätt less på det xD Så nu slipper ni de tråkiga inläggen om min levling ett tag fram över! Men vi får se om jag inte köper nån till senare. Kanske en ponny eller en annan liten krake! Men just nu ska jag njuta av "ledigheten"! Fick även dagens bästa igår på Valedale-tävlingen :D Det trodde jag aldrig xD Men skönt med lite extra JS i fickan nu i alla fall.
Med kärlek!




Kommentera här ▼

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback