Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Dagens outfit

Dagens outfit är denna enkla svarta och lila outfiten! Förslag på färger till andra outfits mottages gärna.
Träns: Fort Pinta (1420 js/17 sc), Sadel: Firgrove (4220 js/41 sc), Filt: Fiskebyn (4450 js/42 sc)
Hjälm: Valedale (2500 js/13 sc), Tröja: Fort Pinta (1670 js/19 sc), Byxor: Fiskebyn (7020 js/69 sc), Stövlar: Life Time present
Totalt: 21280 js/301 sc
 
Med kärlek!
 




Kommentera här ▼

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback