Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Maskerad

I fredags var det maskerad-event med DBC. Man fick välja mellan att klä ut sig till Steve, Jenna, Alex eller Linda. Då jag var lite sen så stressade jag ihop en Stevekostym, ville egentligen klä ut mig till Linda men jag hade glömt vilka kläder hon hade och hade inte tid att rida och kolla upp det, så det fick bli Steve! Och jag vann med min outfit! Wohoo! Blev riktigt nöjd med den! ^^
Vad tycker ni? Är vi lika? ;)
 
Med kärlek!


Postat av: Annie Bluestar

Wow, snygg design, hur gör man en egen designn? Kan du förklara lite? :3

Svar: Tack så mycket! Oj, det är så svårt att förklara.. Så tyvärr inte. Men jag har testat mig fram och använt mig av Google en hel del!
Sally Lightbridge

2014-02-09 @ 22:20:21
URL: http://silverbelle.blogg.se
Postat av: Annie Bluestar ♥

Okej, tack :D

2014-02-10 @ 10:30:11
URL: http://silverbelle.blogg.se


Kommentera här ▼

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback