Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

NPC Ryttarna

Dessa ryttare som springer runt i Södra Jorvik är ju bara bäst! De ger liv åt byggden och man blir glad av att de dem. Samma sak med personerna inne i staden som hälsar på en när man rider förbi. Det gillar jag! Vill se mer av såna saker i framtiden.
Med kärlek!


Postat av: Tuva Westlord

Haha jag hatar dom :( Jag vill veta vad dom heter! Gillar inte att dom springer runt och är anonyma ;)

Svar: Nej, det är ju inte bra. Men gillar att de finn där ändå :D
Sally Lightbridge

2013-11-27 @ 17:52:15
URL: http://fluffyfighter.blogg.se


Kommentera här ▼

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback