Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Ni väljer rubriken!

Eftersom att jag har varit borta rätt länge har jag ingen aning om vad jag ska blogga om! Därför behöver jag er hjälp att få lite idéer och få igång min egen fantasi, så jag kan blogga och skriva saker som ni är intresserade av att läsa! :) 
 
Med kärlek!


Postat av: Haley Northbell

Skulle gärna vilja se ett inlägg om din karaktär, alltså varför du valde just det namn du har idag och så vidare! (:

Svar: Kul! Det ska jag fixa! :D
Sally Lightbridge

2013-11-22 @ 19:13:13
URL: http://northbell.blogg.se
Postat av: Nikki Westlake

Skulle gärna vilja veta dina tankar om hästön som släpps nästa vecka! c:

Svar: Ska försöka få ihop ett sånt imorgon då! :) tack!
Sally Lightbridge

2014-02-01 @ 12:10:40
URL: http://jorvikdiary.blogg.se


Kommentera här ▼

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback