Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Flygtur vid Stablebucks

Sprang runt med några från klubben under gårdagen. Först försökte vi flyga upp på ett tak, men när det bara var Kelly som kom upp gick vi till Stablebucks och försökte flyga där isället. Det gick rätt bra :D Flög massor och hamnade långt ifrån borden och satt i luften. Det var extra roligt när Natta inte lyckades ;) Hehe.
Med kärlek!
 


Postat av: Anonym

Hur sätter man sig?

Svar: Om du ställer dig vid en stol kommer det komma upp en lite ikon, med en stol och en pil på, vid knappen som du använder när du ska sitta av hästen :)
Sally Lightbridge

2013-11-27 @ 19:12:34


Kommentera här ▼

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback