Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Åsiktsinlägg;

Championaten
Tänkte slänga in ett åsiktsinlägg bara för att det var länge sen och jag har förstått att folk tycker att det är kul att läsa vad andra tycker om saker och ting. :) Detta inlägg kommer att handla om de olika championaten. Vad jag tycker om dom, vilket som jag helst tävlar i och så vidare!
 
Vi börjar med Moorland:
Detta championat är nog det jag gillar minst av de som finns. Det har ju hägnt med rätt länge nu så man har kört det rätt många gånger och det är alltid så mycket människor där. Själva banan är rätt kul, men också svår. Speciellt i slutet när man har hoppat över det andra stupet. Det är alltid där jag brukar faila, när man ska svänga runt stenarna. Moorland championatet är det enda championat som jag inte tagit någon medalj i, så kan det gå!
 
Fort Pinta:
Championatet i Fort Pinta är mitt favoritchampionat! Jag tycker att det är fantastiskt kul och hindrerna är väldigt fantasifulla. Även fast man får krupp på alla hinder eftersom att man lätt failar. Speciellt på höbalarna! Det är nog ett utav de jobbigaste hindrerna som SSO skapat till ett championat. Sen den där genvägen som är bäst men så svår går ju typ aldrig att göra. Så har min egen lilla väg ;D Men jag tror att det är just på grund av alla coola hinder som jag gillar championatet så mycket!
 
Firgrove:
Ett championat som ligger högt upp på min lista! Älskar att det regnar. Det gör att det blir lite svårare och mer mystiskt och farligt. Det gillar jag! Sen att grävskopor och bulldosern rör på sig och att det kommer fallande träd som stör gör allt mycket bättre. Jag kan faktiskt inte komma på nått som är dåligt med Firgrove championatet. JO! En grej jag inte gillar, sista hindret. Brukar ofta fastna där och det stör mig fantastiskt mycket. Men det är det enda.

Valedale:
Svårast av alla championat! Usch! Även fast det är riktigt kul att köra så avskyr jag det! Det är ju så svårt! Alla hinder som kommer hela tiden och smala gångar man ska ta sig igenom. Dock det finaste av champonaten med alla blommor och de häftigt byggda hinderna. Men jag gillar att tävla där för det blir en utmaning och när man får en medalj blir man så himla stolt!
 
Sist men inte minst, Gyllenåsarna:
Ett rätt tråkigt championat enligt min mening. Det är långt att ta sig dit och sen när championatet är slut är man så långt bort från allt som det bara går. Sen finns ju de jobbiga fågelskrämmorna och hamnarbetarna som ska förstöra för en när man springer. Dock tycker jag ändå att de passar där och championatet hade blivit ännu tråkigare om de inte funnits. Då hade det knappt funnits utmaningar längs vägen. Men detta champ är inte de första jag väljer om det står mellan detta och ett annat.
 
1. Fort Pinta
2. Valedale
3. Firgrove
4. Gyllenåsarna
5. Moorland
 
Med kärlek!




Kommentera här ▼

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback