Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Välkommen hem!

Köpte en ny häst! Har länge väntat på att araberna ska komma till Jorvik. Och vilka hästar! Så himla vackra alla 3! Det var rätt svårt att välja vilken som skulle bli min, men då jag redan har både en svart och en vit blev det helt enkelt palominon som fick komma hem till mig! Så, välkommen hem min ängel, Eveningrain!
Med kärlek!


Postat av: Esmeralda Silverforce

Asså faaasen, du har inte en aning om hur sugen jag blir på en egen! Så himla fin färg *-*

Svar: Hon är så himla fin! Så fin färg indeed!
Sally Lightbridge

2013-12-19 @ 21:56:47
URL: http://monokerus.se


Kommentera här ▼

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback