Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Things to do to day!

Idag ska det göras mycket! Både i SSO och IRL! På SSO ska jag göra juluppdragen, som vanligt, och även göra alla uppdrag i Jarlaheim. Ska även försöka hinna med att köra så många championat som möjligt :) Vad händer IRL då? Jo, ikväll ska jag iväg till en kompis och spela brädspel och umgås med lite folk. Det ska bli jättekul. Men innan det ska jag hinna baka lussebullar, duscha, städa och eventuellt försöka plugga också. Så det blir en hektiskt dag men sånt är kul :D Vad ska ni göra idag? :)
Det har äntligen kommit snö! Även fast jag är lite besviken på att de inte kom 30cm som de sa så är det iallafall snö :D
Med kärlek!




Kommentera här ▼

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback